750 grammes
Tous nos blogs cuisine Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Achilleas & Maria
3 mars 2022

Τάρτα με μαρμελάδα βερίκοκο

 

IMG_20220302_190745

 

Υλικά

2 αυγά

100 γρ ζάχαρη

80 γρ ηλιέλαιο

300 γρ αλεύρι

8 γρ μπέικιν πάουντερ

Ξύσμα από ένα λεμόνι

300 γρ μαρμελάδα βερίκοκο

 

Εκτέλεση

Σε μπολ βάζουμε τα αυγά, την ζάχαρη, το ξύσμα του λεμονιού και το λάδι. Προσθέτουμε το αλεύρι και το μπέικιν. Ανακατεύουμε έως ότου δημιουργηθεί ζύμη που δεν κολλάει στο χέρι μας.  Μεταφέρουμε σε αλευρωμένη λαδόκολλα, πλάθουμε και κόβουμε το 1/3 από τη ζύμη που το κρατάμε στην άκρη. Με τον πλάστη ανοίγουμε ένα φύλλο ικανό να καλύψει το ταψάκι μας στα 28 εκατοστά. Βουτυρώνουμε το ταψί μας και ανάβουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς. Μεταφέρουμε το φύλλο στο ταψί και κόβουμε τις άκρες της ζύμης στο μέσον από τα χείλη του ταψιού. Τρυπάμε την επιφάνεια με πιρούνι και πάνω στρώνουμε την μαρμελάδα ομοιόμορφα. Κάνουμε την ίδια διαδικασία με το υπόλοιπο μέρος της ζύμης και το κόβουμε σε λωρίδες. Βάζουμε πάνω στην μαρμελάδα μέχρι τις άκρες της ζύμης και περιφερειακά. Τοποθετούμε το ταψί μας στο φούρνο για 45 λεπτά.

 

IMG_20220302_185735

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Publicité
Publicité
Commentaires
C
Bonjour Mr/Mme,<br /> <br /> Je viens de lancer ma 6e promotion d'aide financière un prêt financier nommée Limited Aide Générale (NBG) pour aider tous les habitants de la Grèce ayant besoin de financement très rapide et fiable sans paiement anticipé. Veuillez faire votre demande maintenant, car la satisfaction est garantie. Contactez-moi directement par mail afin que votre dossier soit vite étudié.<br /> <br /> E-mail : carinefinance75002@gmail.com<br /> <br /> E-mail : carinefinance75002@gmail.com<br /> <br /> <br /> <br /> Merci sincèrement.
Répondre
C
Bonjour Mr/Mme,<br /> <br /> Je viens de lancer ma 6e promotion d'aide financière un prêt financier nommée Limited Aide Générale (NBG) pour aider tous les habitants de la Grèce ayant besoin de financement très rapide et fiable sans paiement anticipé. Veuillez faire votre demande maintenant, car la satisfaction est garantie. Contactez-moi directement par mail afin que votre dossier soit vite étudié.<br /> <br /> E-mail : carinefinance75002@gmail.com<br /> <br /> E-mail : carinefinance75002@gmail.com<br /> <br /> <br /> <br /> Merci sincèrement.
Répondre
L
Et comme les miracles n'arrivent jamais seuls, le texte est traduit aussi.<br /> <br /> <br /> <br /> Gros bisous et belle journée.<br /> <br /> Lavandine
Répondre
L
Français trouvé ... moi qui suis bête, je suivais l'ordre alpha ... et c'est bien connu l'allemand est après le français :-)
Répondre
L
Bon je l'ai trouvé.... Il ne traduit pas le texte ...uniquement les commentaires.<br /> <br /> En plus, il n'existe pas en français. J'ai essayé le luxembourgeois ... et là je commente sur la traduction allemande.<br /> <br /> Gros bisous et belle journée.<br /> <br /> Lavandine
Répondre
Achilleas & Maria
Publicité
Achilleas & Maria
Newsletter
Translate
Archives
Derniers commentaires
Visiteurs
Depuis la création 193 887
Publicité